OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

Rasy a triedy

Triedy

  • Warrior – Bojovník: Ako už z názvu vyplýva Warrior bojuje so svojimi zbraňami zblízka. Používa všetky zbrane (okrem Wand=čarodejná palička) a môže nosiť všetky druhy oblečenia (cloth=látkové, leather=kožené, mail=brnenie a plate=pancierové brnenie).

Nemá manu ale zúrivosť (rage) a tú priamoúmerné získava, keď niekomu spôsobí stratu na životoch (damage) alebo ho nepriateľ poraní. Warior bojuje v 3 postojoch (z ang. stance) a jeho schopnosti sa preto delia na tie, ktoré využíva v jednom, dvoch ale aj všetkých postojoch.

POSTOJE:

  1. Battle stance – základný postoj: bojovníkove útoky získavajú 10% prieraznosť brnením
  2. Defensive stance – obranný postoj: bojovníkov damage – škoda ktorú spôsobí nepriateľovi je zredukovaná o 10% ale aj strata na životoch je zmenšená o 10%
  3. Berserker stance – agresívny postoj: bojovník má o 3% vyššiu šancu dať kritický útok (dvojnásobný), ale jeho strata na životoch sa zvýši o 10%

Bojovníkove TALENTY:

  1. Arms – talenty hlavne pre Battle stance
  2. Fury – talenty hlavne pre berserker stance
  3. Protection – talenty hlavne pre defensive stance a tankovanie

Z toho čo tu bolo povedané sa dá vytušiť postavenie bojovníka (warriora) medzi ostatnými triedami. Warrior môže byť neúprosný bojovník, ktorý dokáže sposobiť nepriatelovi veľkú stratu na životoch (HP z ang. hit points) za krátky čas, ale aj ten, ktorý láka nepriateľov, aby na neho útočili (či už NPC alebo iných hráčov) = tank, lebo má často najviac života (HP) a najsilnejší armor-plate.

  • Paladin – Paladin na blízko, používa vačšinu zbraní a všetky druhy oblečenia. Používa manu na pridanie rôznych "sealov", ktoré obohacujú jeho útoky o ďalšie efekty, blessingov, ktoré podporujú jeho spolubojovníkov a tzv. "healy", ktoré liečia spolubojovníkov alebo seba. Je známy ako bojovník svetla, teda niečo medzi warriorom a priestom.

Paladinove TALENTY:

  1. Holy (zameranie hlavne na liečivé kúzla)
  2. Protection (obranné kúzla, tankovanie a jednoručné zbrane)
  3. Retribution (útočné kúzla a boj s obojručnými zbraňami)
  • Rogue – Zlodej (Vrah) Môžete si ho predstaviť ako "nindžu", bojuje z blízka, špecializovaný na držanie dvoch zbraní, s ktorými útočí veľmi rýchlo. Používa schopnosť Stealth (stealth z ang. neviditeľnosť), pri ktorom je ho veľmi ťažké zbadať a dokáže spôsobiť z neho najviac DMG (damage z ang. poškodenie). Využíva energiu (po ang. energy), ktorá pred bojom plná (zvyčajne 100), postupne sa míňa aj dopĺňa za určitý čas. Taktiež využíva špeciálne útoky "kombá" (po ang. combo), ktoré môže použiť, len keď má "combo pointy". Sú to body, ktoré získava útokmi. Účinok "komb" je tým väčší, čím viac má kombo pointov na nepriateľovi. Môže nosiť len Leather (kožené) a Cloth (látkové) brnenie.

Rougove TALENTY

  1. Assassination (vylepšuje zakončovacie údery po nazbieraní kombo bodov a silu jedov-poisonov)
  2. Combat (zlepšovanie úderov, ktoré pridávaju kombo body)
  3. Subtlety (špeciálne omračujúce útoky a útoky z neviditeľnosti (stealth))
  • Mage – Mág je trieda používajúca manu na boj a kúzla, špecialuzuje sa na Fire (oheň), Ice (ľad) a Arcane (tajomný) štýl boja. Je to útočník na ďiaľku pričom voči útoku zbraňou (napr. Warrior) sú slabí ale majú určité kúzla ktorými sa môžu proti blízkemu útoku brániť a taktiež môžu použiť kúzlo Blink, ktoré ich v momente dostane určitý usek dopredu v smere uhla pohľadu.

Mágove TALENTY

  1. Arcane – zameranie na "Arcane" kúzla (spotrebúva veľa many, lebo ´čaruje veľmi rýchlo)
  2. Frost – zameranie na ľadové kúzla (maju menší základný DMG ako Fire alebo Arcane kúzla (ale kritický sa vyrovná), ale majú prídavné účinky napr. spomalenie, zmrazenie)
  3. Fire – zameranie na Ohnivé kúzla (veľký DMG pri použití + ďalší DOT)
  • Priest – Kňaz sa zameriava hlavne na liečenie ale taktiež s pomocou špecializacie Shadow môže mať vynikajúci dmg.

Priestove TALENTY

  1. Discipline – doplnková talent strom, vylepšuje hlavne buffy, intellect a redukuje trvanie niektorých debuffov
  2. Holy – vylepšuje efekty liečivých kúziel a ich dosah, znižuje ich manu.
  3. Shadow – Vylepšuje PvP priesta, zvyšuje poškodenie temných kúziel, ich dosah a redukuje ich manu
  • Hunter – Lovec je primárne určený na útok z diaľky (luky, kuše a pušky). O boj na blízko sa stará jeho "pet" – zvieratko.
  • Druid – pán prírody Druid je postava, ktorá spĺňa viacero funkcií. Je kúzelník (balance talenty=balance druid),ktorý používa silu prírody, bojovník (feral talenty=feral druid), keď sa premení na zviera (napr. mačacia forma-tiger=cat form, medveďa=bear form, havrana=travel form) ale aj schopný liečiteľ (restoration talenty=restoration druid), ktorý môže liečiť seba aj iných hráčov.
  • Shaman je tiež hybridná postava vdaka tomu ze moze byť Heal, Spell dmg dealer a Melle dmg dealer. Využíva totemy so 4 podstatami ktore mu (a ostatnim v parte alebo raide) pridavaju +staty. Podstaty sú ohen, Zem, Voda a Vzduch. Kazdy shaman moze vyvolat este elementalou. Jeden je Earth podstaty (skor na tankovanie pretoze ma taunt a dobre prebera aggro) a druhy je Fire podstavy (skor na dmg pretoze pali protivnikou v jeho blizkosty a casti fire novy)
  1. Elemental  – kúzelník určení na spell DMG
  2. Restoration – kúzelník určení na healovanie seba a ostatných pomocou nature healov. Ma Earth shield ktory healuje vas alebo kto ho ma na sebe (mozete ho dat na priatela) a je perfektny healer vdaka svojim chain healom (healom co zasiahne viac targetou) a tiez je dobry na jeden target vdaka postupnim healom z riptide, earthliwing silnim healing waeavom.
  3. Enhancement – DMG dealer s melle zbraňami. Najvätši dmg dava enha shaman pomocou windfury (ocaruje svoje zbrane a pomocou toho ma šancu ze dá útok vylepšení vzdušnou chakrou). Vdaka novym talentom moze enha vyvolat este 2 minionou (vlkou) ktory mozu pridat sebe a vam +60%ms maju stun na 2sec a plosne aggro. Enha shaman je vyborny do PvP ale je tiez perfektny do PvE
  • Warlock – černokňažník (temný kúzelník) Používa silné kliatby, ktorými dokáže oslabiť každého súpera. (Affliction kúzla) vyvoláva si na pomoc démonov (imp, voidwalker, succubus, felhunter, felguard) – Demonology kúzla. a taktiež má kúzla, ktorými vie vážne poraniť súpera (destruction) Tieto kúzla sú hlavne ohnivé a niektoré učinkujú na veľkú plochu.
  • Death Knight – Rytier smrti je tzv. "hrdinský class" zameraný hlavne na boj zblízka, ale dokáže súpera zraňovať aj z diaľky a zraňovať ho chorobami a magickými efektami a tiež si ho čo najdlhšie udržať pri sebe.

Death Knightove TALENTY:

  1. Blood – zlepšuje efektivitu Death Knightových schopnsotí na boj zblízka, ale i shopnosť liečiť Death Knighta počas boja
  2. Frost – talenty určené halvne na tankovanie a rýchly boj zblízka
  3. Unholy – tieto talenty zvyšujú efektivitu chorôb, ktorými Death Knight infikuje súpera, ale aj jeho odolnosť voči mágií, no predovšetkým zvyšujú silu jeho petov, ktorých si dokáže povolať.

 

Rasy a triedy

Výberom danej frakcie a rasy je hráč obmedzený vo výbere tried (pozri tabuľku). Každá rasa a trieda má určité unikátne vlastnosti charakteristické len pre ňu. Práve tieto črty predstavujú ďalšiu úroveň rozdielnosti jednotlivých postáv.

  Aliancia Neutral Horda
Triedy Človek
(Human)
Nočný Elf
(Night Elf)
Gnom
(Gnome)
Trpaslík
(Dwarf)
Draenei
(Draenei)
Vlkolak
(Worgen)
Pandaren
(Pandaren)
Troll
(Troll)
Taur
(Tauren)
Ork
(Orc)
Nemŕtv
(Undead)
Kravý Elf
(Blood Elf)
Goblin
(Goblin)
Druid Nie Áno Nie Nie Nie Áno (CT) Nie (MIST) Áno (CT) Áno Nie Nie Nie Nie (CT)
Death Knight Áno Áno Áno Áno Áno Áno (CT) Nie (MIST) Áno Áno Áno Áno Áno Áno (CT)
Hunter Áno (CT) Áno Nie Áno Áno Áno (CT) Áno (MIST) Áno Áno Áno Áno (CT) Áno (CT) Áno (CT)
Mage Áno Áno (CT) Áno Áno (CT) Áno Áno (CT) Áno (MIST) Áno Nie Áno (CT) Áno Áno Áno (CT)
Paladin Áno Nie Nie Áno Áno Nie (CT) Nie (MIST) Nie Áno (CT) Nie Nie Áno Nie (CT)
Priest Áno Áno Áno (CT) Áno Áno Áno (CT) Áno (MIST) Áno Áno (CT) Nie Áno Áno Áno (CT)
Gouge Áno Áno Áno Áno Nie Áno (CT) Áno (MIST) Áno Nie Áno Áno Áno Áno (CT)
Shaman Nie Nie Nie Áno (CT) Áno Nie (CT) Áno (MIST) Áno Áno Áno Nie Nie Áno (CT)
Warrior Áno Áno Áno Áno Áno Áno (CT) Áno (MIST) Áno Áno Áno Áno Áno (CT) Áno (CT)
Warlock Áno Nie Áno Nie Nie Áno (CT) Nie (MIST) Nie Nie Áno Áno Áno Áno (CT)
Monk (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Nie (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Áno (MIST) Nie (MIST)
  • (CT) – V datadisku Cataclysm budú pridané tieto kombinácie. V TBC a WotLK sú označené ako nie. Worgen a Goblin budú pridané až v CT.
  • (MIST) – V datadisku Mists of Pandaria bude pridaná nová rasa Pandaren.

Rasy

Aliancia

  • Človek (Human)
  • Trpaslík (Dwarf)
  • Škriatok (Gnome)
  • Nočný Elf (Night Elf)
  • Drainei (Draenei) → v datadisku The Burning Crusade
  • Vlkodlak (Worgen) → v datadisku Cataclysm

Neutral

  • Pandaren → v datadisku Mists of Pandaria

Horda

  • Ork (Orc)
  • Trol (Troll)
  • Nemŕtvy (Undead)
  • Býk (Tauren)
  • Krvavý Elf (Blood Elf) → v datadisku The Burning Crusade
  • Goblin (Goblin) → v datadisku Cataclysm

Človek vo World of Warcraft je zasadený v Horthshire Abbey v tzv. Elwynn Foreste.Medzi jeho veľké výhody patrí schopnosť diplomacie a výrečnosti.Počas I. aj II. vojny proti Orkom boli na strane Aliancie čím si vyslužili uznanie od ostatných členov Aliancie.

Zdroj: Sk.Wikipedia.


Človek (Human)

Humani zo Stormwindu sú húževnatým rodom, ktorý prežil inváziu barbarských Orkov počas Prvej Vojny. Cez Druhú Vojnu sa armády Stormwindu spojili s Alianciou aby znovu získali svoju vlasť – Azeroth. Po úspechu v Druhej Vojne bol Stormwind znovu vystavaný a civilizácia Humanov začala v južných krajoch znovu prekvitať. S nedávnou inváziou Burning Legion –- ktorá nechala severné kráľovstvo Lordaeron v ruinách je Stormwind poslednou baštou humanskej civilizácie. Nasledujúc hrdinské príklady legendárneho Sira Lothara a Kráľa Llanea sú obrancovia Stormwindu považovaný za jedných z najneľútostnejších bojovníkov v krajine. Odhodlane si plnia svoju povinnosť – zachovať česť a silu ľudskosti v neustále temnejúcom svete.

Sú vznešenou, dobre známou a celkom bežnou rasou. Humani boli vždy známi ich obranou pri prvej a druhej vojne proti Orkom. V svete Warcraftu vždy žili na kontinente Azeroth. Neskôr sa rozšírili aj do Lordaeronu. Často stáli tvárou bitkám a prežili. V druhej vojne proti Burning Legion, stratili svojho kráľa a svojho princa, Arthasa, ktorý prepadol temným silám.

Classy: Warrior, Mage, Warlock, Paladin, Priest, Rogue

Frakcia: Aliancia

Začiatočná lokácia: Nortshire, Elwyn Forrest (Azeroth)

Mounty: Jazdia na koňoch

Výhody:

Perception Perception:
Aktivováním se zvýší dosah detekce
neviditelnosti (stealth).
The Human Spirit The Human Spirit: Zlepšuje ducha (zvyšuje primární schopnost Spirit).
Diplomacy Diplomacy:
Bonus k získávání popularity ve frakci.
Sword Specialization Sword Specialization:
Zlepšuje schopnost boje s meči.
Mace Specialization

Mace Specialization:
Zlepšuje schopnost boje s kladivami


http://www.wowpedia.org/images/6/6b/IconSmall_Dwarf_Male.gif Trpaslík (Dwarf)

Dwarfovia Ironforgu sú starobylou rasou robustných humanoidov, ktorí žijú pod zasneženými horami Khaz Modanu. Dwarfovia sú už od nepamäti spojencami s Humanmi a ešte aj dnes radi vychutnávajú boj a ešte radšej o ňom rozprávajú historky. V minulosti Dwarfovia málokedy opustili bezpečnosť ich horských pevností. Akonáhle sa však rozoznie zvon vyzývajúci k boju, odhodlane obraňujú svojich priateľov a spojencov s neprekonateľnou odvahou a udatnosťou. Na základe čerstvého objavu, ktorý odhalil čiastočky ich minulosti podstúpili pozoruhodnou premenou. Objav ich presvedčil, že boli vytvorení mocnými Titanmi z kameňa, keď bol svet ešte mladý. Cítia, že ich osudom je hľadanie viacerých známok a dôkazov o ich tajomnom dedičstve a objavenie skrytých posolstiev Titanov. Dwarfovia vyslali svojich prieskumníkov do všetkých kútov sveta a dúfajú, že títo prinesú viac svetla do ich skrytej minulosti. Tieto cesty viedli k vytvoreniu mnohých Dwarfských výkopových oblastí, z ktorých niektoré slúžia ako pevnosti a niektoré ako lovecká oblasť pre nepriateľov Dwarfov ako takých.

V boji sú známi svojimi obrovskými bojovými sekerami a ich túžbou po boji. Napriek tomu, že ich malé, statné telá ich stavajú do nevýhodnej pozície, dobehnú to svojimi veľkými sekerami a svojimi dokonalými bojovými schopnosťami.

 

Classy: Warrior, Hunter, Paladin, Priest, Rogue

Frakcia: Aliancia

Začiatočná lokácia: Anvil Marr, Dun Morogh (Khaz Modan)

Mounty: Jazdia na bojových baranoch

Výhody:

Stoneform Stoneform:
Aktivováním získá hráč imunitu vůči jedům,
nemocem a krvácení.
Gun Specialization Gun Specialization:
Zlepšuje schopnost střelby z palných zbraní.
Frost Resistance Frost Resistance:
Zvyšuje resistenci proti chladu.
Find Treasure Find Treasure:
Po aktivování se zobrazují na minimapě truhly s poklady. Trvá, dokud není deaktivováno a nemá žádný cooldown.

http://www.wowpedia.org/images/4/44/IconLarge_NightElf_Male.gif Nočný Elf (Night Elf)

Rasa Nočných elfov sa ako prvá prebudila do sveta Warcraftu. Tieto nesmrteľné bytosti, pohybujúce sa v tieňoch, študovali ako prvé mágiu a vypustili ju sveta desať tisíc rokov pred Warcraftom 1. Svojim nedbanlivým plytvaním mágiou pritiahli na svet Burning Legion, čo viedlo ku katastrofickej vojne medzi dvomi gigantickými rasami. Night Elfom sa horko ťažko podarilo vyhnať Legion zo sveta, ale ich podivuhodná domovina bola zničená a zaplavená vodou. Odvtedy Night Elfovia odmietajú používať manu zo strachu pred návratom Burning Legion, naučili sa ale umeniu Druidizmu. Night Elfovia sa uzavreli pred ostatným svetom a zostali skrytí na vrchu svojej svätej hory - Mount Hyjal - po tisícky rokov. Ako rasa sú čestní a spravodliví, k "nižším rasám" sú nedôverčiví. Sú od prírody nočnou rasou a ich tieňové sily často vyvolávajú takú istú nedôveru ako majú oni k svojim smrteľným susedom. V boji využívajú svoju rýchlosť a bystrosť, zabíjajú rýchlo a využívajú tmu, aby sa skryli a počkali na svoje obete. Môžu vyzerať krehko, ale predstavujú silu, s ktorou treba počítať.

 

Classy: Warrior, Hunter, Druid, Priest, Rogue

Frakcia: Aliancia

Začiatočná lokácia: Kalidar (Kalimdor)

Výhody:

Shadowmeld Shadowmeld:
Aktivováním mimo boj a pohyb (tj. na místě) vstoupí hráč do
neviditelného (stealth) módu.
Quickness Quickness:
Zvyšuje šanci Dodge (uhnutí ráně během boje).
Wisp Spirit Wisp Spirit:
Po smrti se hráč stane Wispou, jež má rychlejší pohyb než duchové ostatních ras.
Nature Resistance Nature Resistance:
Zvyšuje resistenci proti přírodě.

http://www.wowpedia.org/images/5/51/IconLarge_Gnome_Male.gif Škriatok (Gnome)

Škriatkovia su jednou z najzvláštnejších rás sveta. Je zázrak, že pri tom, ako posadnuto vyvíjajú nové technológie a záhadné zázraky inžinierstva majú čas aj na rozširovanie svojich radov.

Gnomovia žijú prosperujúce životy v pretechnizovanom meste Gnomeregan a zdieľajú zdroje zalesnených Dun Moroghských vrchov so svojimi trpaslíčimi príbuznými. Aj keď majú Dwarfovia z Ironforge tiež prirodzený vzťah k technológiam a inžinierstvu sú to práve Gnomovia ktorí vymýšľajú kľúčové, vizionárske návrhy väčšiny dwarfských zbraní a parných vozidiel.

Gnomovia počas Druhej Vojny bojovali po boku Aliancie, počas nedávnej invázie Burning Legion na Azeroth však prekvapivo odmietli poslať svojim spojencom svojich bojovníkov alebo akúkoľvek inú pomoc. Ich zbrane pomohli pri naklonení misky váh na stranu Aliancie, Dwarfovia a Humani však boli Gnómskym rozhodnutím o odmietnutí pomoci nepríjemne zaskočení.

Po skončení vojny Aliancia objavila pravý dôvod, kvôli ktorému Gnomovia nemohli poslať ani jedného zo svojich statočných bojovníkov. Z útrob zeme vzišla starobylá krvilačná hrozba a napadla Gnomeregan. Vzhľadom na to, že Gnomovia vedeli, že prioritou ich spojencov bolo porazenie Burning Legion, rozhodli sa brániť sami. Zo všetkých síl sa snažili zachrániť svoje milované mesto a bojovali mimoriadne udatne, nedokázali však zabrániť tomu aby o mesto nenávratne prišli.

Takmer polovica Gnómskej rasy bola počas pádu Gnomereganu vyhladená. Tí ktorí prežili utiekli do bezpečia Dwarfskej pevnosti Ironforge. Znovu sa zaviazali pomôcť Aliancii a strávili celý čas vyvíjaním stratégií a zbraní ktoré by im pomohli znovuzískať svoje spustošené mesto a priniesť svojmu ľudu svetlejšiu budúcnosť.

 

Classy: Warrior, Rogue, Mage, Warlock

Frakcia: Aliancia

Začiatočná lokácia: Anvil Mar (Dun Morogh)

Výhody:

Escape Artist Escape Artist:
Aktivováním sa hráč dostane z chytenej pasti
alebo koreňa (Snare a Root efekty).
Expansive Mind Expensive Mind:
Zvyšuje inteligenciu.
Arcane Resistance Arcane Resistance:
Zvyšuje resistenciu proti arkánnej magii.
Engineering Specialization Engineering Specialization:
Pridáva bonus k povolaniu engineer.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100925074756/wowwiki/images/3/3b/IconSmall_Undead_Male.gif Nemŕtvy (Undead)

Po tom, ako sa oslobodili spod tyranskej vlády Lich Kinga, odpadlícka skupina undeadov hľadá spôsob ako si zachovať svoju vlastnú vôľu a zničiť všetkých, čo sa jej postavia do cesty. Sú známi ako Forsaken (opustení) a sú oddaní službe svojej veliteľke, kráľovnej banshee Sylvanas Windrunner. Títo temní bojovníci si pod ruinami bývalého hlavného mesta Lordaeronu vybudovali skrytú pevnosť. Hlboko pod prekliatymi Tirisfal Glades je labyrintové Undercity rozľahlou baštou zla. Vo svojom tieňovom kráľovstve sa kráľovskí lekárnici Sylvanas snažia vyvinúť zničujúci nový mor - taký čo nezahubí len nenávidených nepriateľov v Scourge, ale aj zvyšok ľudstva. Aby Forsaken ešte rozšírili svoj temný vplyv, uzavreli výhodnú dohodu s primitívnymi, brutálnymi rasami Hordy. Ku svojim spojencom však nie sú nijak loajálny a využívajú ich na boj proti ich spoločnému nepriateľovi - Lich Kingovi. Len čas ukáže ako sa týmto stúpencom skazy a smrti bude dariť v ich snahe pomstiť sa.

 

Classy: Warrior, Warlock, Mage, Rogue, Priest

Frakcia: Horda

Začiatočná lokácia: Trisfal Glades (Lordaeron)

Poznámka: Undeadi budú jazdiť na nightmaroch, čo sú koňom podobné nemŕtve stvorenia (na nightmari jazdí Dark Knight vo Warcrafte 3)

Výhody:

Will of the Forsaken Will of the Forsaken:
Aktivováním se hráč stane imunním vůči efektům
strachu (fear), spánku (sleep) a očarování (charm).
Cannibalize Cannibalize:
Pozřením mrtvoly se zrychlí obnova hitpointů.
Underwater Breathing Underwater Breathing:
Zlepšeno dýchání pod vodou.
Shadow Resistance Shadow Resistance:
Zvýší resistenci proti stínu.

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20060324183104/wowwiki/images/5/5f/IconSmall_Troll_Male.gif Trol (troll)

Zlomyseľný Jungle Trollovia, ktorí obývajú mnohé ostrovy South Seas (Južných morí) sú známi svojou krutosťou a temným mysticizmom. Sú ľstiví, barbarskí a poverčiví a vo ich srdciach vrie nenávisť voči všetkým ostatným rasám.

Jeden kmeň bol však prinútení ovládnuť svoje predsudky po tom, ako sa stretol s Thrallom, Orkským Warchiefom a jeho mocnou Hordou. Trollovia z Darkspear tribe, dlhé roky odlúčení od ich domoviny v Stranglethorn Vale boli takmer zničení skupinou vodných Murlokov, ale Thrall a jeho Horda ich zachránili. Vďační Trollovia potom prisahali, že budú navždy spojencami Hordy.

Vedie ich prefíkaný Shadow Hunter Vol'Jin a Darkspearskí Trollovia teraz žijú v Durotare spolu so svojimi Orkskými spojencami. Ich dedina, nazvaná po padlom vodcovi kmeňa, Sen'Jinovi sa rozkladá na východnom výbežku drsnej, kamenistej krajiny. Darkspear tribe má vplyv aj veľkú časť neďalekých džunglí Echo Isles.

Ako súčasť Hordy Trollovia rozšírili svoju loajálnosť aj na mocných Taurenov, ale voči manipulátorom v podobe Forsakenov prejavujú veľkú nedôveru, pretože veria že nemŕtvi širia v radoch svojich spojencov len nešťastie a vyvolávajú spory.

 

Classy: Warrior, Hunter, Shaman, Rogue, Priest, Mage

Frakcia: Horda

Začiatočná lokácia: Durotar, Orgrimmar

Výhody:

Berserking Berserking:
Aktivováním po utrpění zranění se zvýší
rychlost útoků zblízka a kouzlení.
Regeneration Regeneration:
Zvyšuje rychlost obnovy hitpointů.
Beast Slaying Beast Slaying:
Bonus k damage proti nestvůrám typu Beast (zvíře).
Throwing Specialization Throwing Specialization:
Zlepšuje schopnost boje s vrhacími zbraněmi.

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101003003602/wowwiki/images/3/3c/IconSmall_Orc_Male.gif Ork (Orc)

Orkovia sú mocnou, čestnou, no chaotickou rasou. Vo všeobecnosti sa o nich vie, že sú hlúpi, brutálni a suroví, bez štipky ľudskosti či empatie pre ostatné rasy. Ich pôvod je na pekelnom svete Draenoru. Do kráľovstva Stormwindu sa dostali dimensionálnou bránou známou ako Dark Portal a boli prinútení viesť vojnu s Humanmi. Aj keď o tom takmer nikto nevie, Orkovia si na Draenore kedysi vytvorili hrdú, šamanistickú spoločnosť. Neskôr ich však Burning Legion skazila a využila ako figúrky vo svojej invázii do Azerothu. Orkom sa ale podarilo vzbúriť a nakoniec sa im podarilo naklonit misku váh na svoju stranu a proti svojim démonickým pánom. Vedení mladým vodcom, Thrallom si Orkovia znovuzískali svoju česť a silu. Už si nechcú podrobovať svety, chcú len získať svoje právo na život v cudzej krajine.

 

Classy: Warrior, Shaman, Hunter, Warlock, Rogue

Frakcia: Horda

Začiatočná lokácia: Durotar (Kalimdor)

Poznámka: Jazdia na vlkoch.

Výhody:

Blood Fury Blood Fury:
Aktivováním zvýší hráči sílu.
Hardiness Hardiness:
Zvyšuje odpor proti efektům omráčení a povalení (stun a knockout).
Command Command:
Zvýšená damage působená útokem zblízka zvířecího společníka (pet).
Axe Specialization Axe Specialization:
Zlepšuje schopnost boje se sekerami.

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20060324183032/wowwiki/images/4/41/IconSmall_Tauren_Male.gif Tauren (Tauren)

Taureni sú obrovskí, ako zvieratá vyzerajúci tvorovia, ktorí žijú na trávou pokrytých neúrodných pláňach stredného Kalimdoru. Žijú pre službu prírode, pre udržiavanie rovnováhy medzi živlami a zemou. Napriek svojim obrovským postavám a hrubej sile si Taureni vytvorili pozoruhodne kľudnú, kmeňovú spoločnosť. Ak sa však Taureni stanú súčasťou konfliktu, sú neúprosnými protivníkmi ktorí využijú celú svoju silu a váhu na rozmačknutie svojho protivníka svojimi kopytami. Pod vedením svojho starobylého vodcu, Cairna Bloodhoofa sa Taureni počas invázie Burning Legion spojili s Orkmi. tieto dve rasy sú odvtedy pevnými spojencami. Tak ako Orkovia, aj Taureni bojujú o udržanie svojich tradícií a vznešenej identity.

 

Classy: Warrior, Shaman, Hunter, Druid

Frakcia: Horda

Začiatočná lokácia: Redrock Mesa, Mulgore

Poznámka: Taureni nemajú dopravné prostriedky tak ako ostatné rasy, pri behu sa však sú schopní pohybovať rovnakou rýchlosťou.

Výhody:

War Stomp War Stomp:
Aktivovaním omráčí protivníka v súboji.
Endurance Endurance:
Zvýšena maximálna hodnota zdravia (hitpointů).
Cultivation Cultivation:
Pridaný bonus k povolaniu Bylinkár (Herbalist).
Nature Resistance Nature Resistance:
Zvyšuje odpor proti prírode.

 

Zdroj: WorldOfWarcraft.sk

Zoznam súvisiacich stránok portálu:

Obsah sa pripravuje....

 



Miniaplikace